maanantai 16. tammikuuta 2012

Outoa toimintaa

Joskus taannoin kirjoitin uhkaavan oloisista ihmisistä, tarkoittaen subjektiivista näkemystä kyseisestä aiheesta; pienen ihmisen mielestä isokokoinen ihminen voi olla uhkaava. Tai näemmä pienisieluisen. Leimaudunko mä, jos mun rapussa asuu huumediileri?
Olenko mä epäilyttävä siksi, että se asuu tässä, enkä edes tiennyt koko asiasta, mua kun ei naapurien asiat kiinnosta. No tuskin asuu, mutta kuitenkin. Jonkun kaverin korttelissa voi asuakin jotain nisti-niiloja, joita en tunne enkä todellakaan halua niitä 100 metriä lähemmäs itseäni. Joudunko silti rekisteriin, koska olin sielläpäin, eikä ole varaa uusiin kenkiin, vaan puhkikävellyillä kengillä puikkelehtien lätäköiden välistä kulkien matka käy?
Pohjois-Korea, kohta saatte yrittää palauttaa maineenne totalitäärisimpänä kusipäävaltiona, Suomi kirii ja lujaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentoinnista.