Toisin sanoen joku perkele ylibookkaa mainosaikaa ja runsaasti ja luonnollisesti reklamaatioista huolimatta. Tästä päästään siihen kuka päättää mikä on liikaa mainoksia. En usko, että se on itse mainosajan myyjä, enkä edes piiripäällikköä epäile aiheesta. Toisin sanoen, joku konserniportaassa on tehnyt päätöksen, että toimitus varmuus asiakkaille menee kuluttajan edelle. Viimeisin esimerkki tuli taasen Neloselta, joka päätti aloittaa NCIS L.A.n (Jota muuten jaksavat mainostaa erityisen paljon) 18.8:tta vaivaiset yhdeksän minuuttia myöhässä (Tarkoittanee myös, että ohjelma luonnollisesti loppuu kesken tallennusajan).
Pidän toimintaa suoranaisena vittuiluna kuluttajia kohtaan. Eikun Äijät VAIHTOON!
- Ruoskaa ja sirkushuveja
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos kommentoinnista.